tisdag 2 april 2013

Vad tänker ni med?

Ibland undrar jag var vissa jävla människor gör med sina nya bilar. Är ett X antal nyare fina bildar som jag sett, men bucklor på de mest idiotiska ställen, trasiga stötfångare och allmänt trasiga. Va fan gör folk egentligen? Kan de inte köra bil eller? De kan verkligen inte köra bil när den vita skiten lägger sig på backen, då blir alla hypernervösa... Ja fattar verkligen inte detta! Någon som har ett bra svar på de, den får gärna framföra detta till mig så kanske jag förstår lite bättre! ;)

Haft den relativt bra dag idag, vaknade INNAN klockan i morse... Släpa mig upp ur sängen vid fem och snöra iväg till jobbet. Rätt go dag endå. :) Drog och handlade (som vanligt) dock på en tisdag! Kände att inspirationen fanns idag till att komma på massa braiga maträtter! :) Gått ut och traskat en runda nu ikväll, för att komma hem till tre grabbar som ockuperat soffan som ett par hockeyentusiaster, vilket i detta fall går ut på att skrika så mycket man orkar när det går bra eller dåligt! ;)

Tänkte dela med mig av en muppig låt som jag skrattar så in i bomben åt! ;)



Nu ska la skicka in mig själv i en dusch, kräva massage av Johan och sedan sova!

See You Soon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar