måndag 15 april 2013

Stenskott del 3

Lite off uppdatering här! Har hänt en hel del kul grejer sen sist! Fått mina fälgar lackade och krängt dit däck samt satt dit dem på min pärla! Super nöjd tjej!


Drog till Hälla på bilträff i lördags. As kul! Jim och Alex balla ur och moona för samma bil två ggr, skratta så jag höll på att dö! Sedan vart det tillbaka till stan och gå på party! Alltid lika kul med grabbarna grus. Träffa massa gött folk och drog en bastu (som vanligt!)

Grabbarna grus har jobbat med Volvon i helgen, ska dit en sänkningssats och mickla med lite annat skit. Har lite planer för min egen bil, men får se vad de blir av de i helgen... Sprickan i min fina framruta blir inte mindre, kryper på rätt bra! ;)


Ja veet! Är lättunderhållen! Nu ska jag göra nått mer eller mindre vettigt!

See You Soon

1 kommentar:

  1. Samglas är vi, samglas är bra, samglaseri hurra. Du kan ju trycka på rutan så sprickan åker upp mot taket så slipper du få ner den mot mitten osv.. Sedan finns samglas till din hjälp.

    SvaraRadera