måndag 18 mars 2013

Tar tillbaka allt...

Jag har sagt om att detta var en bra dag! Den var bra fram tills dess att vi drog han handla... Handla var inga problem direkt, beslutsångest om vad vi skulle käka ikväll, men vi testade att köpa färdiga kycklingspett i delikatessdisken på MAXI. Köp aldrig dem... HUR gode de än ser ut, köp dem INTE! De var det mest smaklösa jag ätit!! Usch, fy och blä! Det var ena grejen, nästa är att när vi skulle bära in allt från bilen så bar jag colabacken med burkar och vad händer? JO, handtaget går åt helvete, backen spricker och ett X antal burkar åker åt skogen på kungsgatan... Mitt i allt detta står jag, med colaburkar som sprutar åt alla håll! Kul... NOT!! Tjejen som redan är allergisk upp över öronen, mår pest och pina står där och sopar ihop dessa burkar. Ja, det är SYND om mig! Jag har all rätt att vara bitter!

Kort och gott, denna dag SÖÖG rätt hårt. Nu ska ja sova, även om klockan bara är 21.18... God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar