måndag 4 februari 2013

Klumpig

Idag har jag verkligen känt mig som en riktigt klumpeduns! Klocka ringde 04.50 i morse och jag ville verkligen inte gå upp. Hjärnan var totalt off tills dess att jag parkera på jobbet, då börja klumpigheten komma igång! Suck*

Vid åtta tiden var jag vrölhungrig, hjärnan ville inte vara med alls, snubbla på mina egna fötter, allting kändes diffust, ont i skallen och ville bara ha maaaat! Väl efter frukosten fick jag sån jävla energikick att jag kände mig speedad, för att sedan bli mer off än innan! Fattar inte vad de varit med mig, hela dan har det pendlat det så!

Kom hem, fixa inköpslista, handla, fixa käk och däcka på soffan... Förstörd tjej!

Nu tänker jag lägga mig i tid så jag orkar med en mindre klumpig dag imorgon!

See you Soon! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar