tisdag 5 februari 2013

Kaffe och Tomatsås, nej tack!

Denna dagen har gått fort. För fort... Sån där läskigt fort så man inte vet vart den har tagit vägen eller vad man gjort under dagen riktigt. Så fort har det gått!

Har inte varit en sån klumpeduns idag, men fan så trött... Haft möte på jobbet och gjort de vanliga. Är rätt kul att vara på jobbet omgiven av massa roliga människor som kan kläcka ur sig vad som helst när som helst! Fick t.ex. veta idag att jag kommer leva i 350 år då jag skrattar och ler mest hela tiden! Tackar för den med ett glatt leende på läpparna, då de inte finns något roligare än att skratta! Mår så bra av att skratta, så hur kan man låta bli? Som "Mr Positiv" på jobbet, som är så förbannat negativ hela tiden. Ibland undrar jag hur man står ut med sig själv om man bara har nått negativt att säga om i princip allt. Hur orkar man? Nä, go och gla ska man va! :)

Lagade pasta med tomatsås till middag, inte största fanet av tomatsås och pennepasta sen innan... Och inte nu heller. Så de lär jag nog inte laga nå mer. Har fått höra sen jag börja på Volvo att de ska lära mig dricka kaffe, vilket inte hänt ännu! Visst att jag dricker kaffe (ibland) men om den varma chokladen ur automaten smakar fan.... hur smakar inte då kaffet? Fick veta idag på mötet att typ alla där känner av bismaken, men att man vänjer sig! Hej kaffeberoende? Nej, inge Volvokaffe för min del!

Nu ska jag gosa ner mig i soffan och pimpa mina lurar i iFånen!

See you Soon! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar